Author Topic: html]Adidas ZX 750 Womens[/url] un  (Read 44 times)

caicai2017

• Hopeless
  • *
html]Adidas ZX 750 Womens[/url] un
« on: October 09, 2018, 11:49:17 PM »
Medan vi kanske n?r toppen mode sneaker, ibland beh?ver du lite mer - teknik, support, styrka - i en sko ska du tr?na i. Oavsett om du beh?ver n?got f?r dubbla dips p? Barrys eller traversing 18 miles asfalt , vi Nike Air VaporMax Femme pratade med 12 fitness-minded kvinnor f?r att ta reda p? de b?sta tr?ningsskor f?r n?gon aktivitet. Kolla ?ven p? v?r megalist av det b?sta k?rautrustningen f?r kvinnor och de b?sta tr?ningsbenen. N?r jag tr?nade f?r en Ironman (efter att ha Adidas Superstar Mujer kommit tillbaka fr?n kn?operationen), var en v?n som hade gjort t?vlingen ett ?r innan rekommenderat att jag kollade Hokas . Den sorten av clown-looking skor? Jag trodde. Men efter att ha g?tt till gymmet och gjorde en fem mil k?rning i dem var jag knuten. De ser stora och skrymmande ut p?, men k?nner sig otroligt l?tta n?r de k?rs. T?boxen ?r bara en touch Adidas ZX 700 Mujer bredare ?n en vanlig l?psko, vilket ger en m?rkbart mer bekv?m och avslappnad passform utan att k?nna att din fot glider eller byter runt. Och tack vare den stora m?ngden d?mpning packad i ytters?let, har jag mycket mindre ont och sm?rta i Nike Air Presto Womensmitt kn? j?mf?rt med andra sneakers n?r man k?r l?nga str?ckor. "- Jen Ator, 31, gymdirekt?r vid Women's Health magazine, som k?r p? l?pband och utomhus N?r Adidas UltraBoost f?rst kom ut var jag skeptisk till m?rkets stora p?st?enden om hur Nike Air Max 90 Hombre revolutionerande de var ... och hade ?nnu inte hittat ett par skor f?r att f? mig att byta ut med min Asics Gel Nimbus (som jag fortfarande b?r och ?lskar som v?l). De ?verdrev inte, men UltraBoost k?nns verkligen som moln p? dina f?tter, och jag har aldrig k?nt mig snabbare. Jag har nu k?rt tre maraton i olika versioner av UltraBoost (Boston, Berlin, New York Nike Air Huarache Femme City) och utbildats f?r andra i dem. Jag tycker ocks? att de ?r en av de mest snygga tr?ningsalternativen d?r ute. Jag f?rs?ker h?lla ett par bara f?r att springa och en annan till gymmet och f?r att g? runt. "- Caitlin Carlson, 29, bitr?dande www.dennishayes.co.uk redakt?r p? Vidare, p? l?pband och utomhus. Jag ?gde den sista tillverkningen av dessa sneakers och jag bar dem till stickning f?ll ifr?n varandra. S?kert att s?ga, de ?r de mest bekv?ma sneakersna. Jag ?r p? mina platta f?tter i cirka 14 timmar Adidas NMD Femme per dag, s? komfort ?r ett m?ste, och jag m?rkte det hj?lper min fot skapa en bekv?m b?ge. Tillsammans med det ?r sulan st?djande, s? det k?nns inte som att jag b?r strumpor hela dagen, och mellan klienter kan jag kl?mma i en snabb tr?ning. Jag ?lskar mest av dem f?r deras m?ngsidighet - jag kan lyfta in dem och byta till en tr?ningspass, s? tr?ffa ?Nike Air VaporMax Mujer ven mina v?nner till middag utan att byta till ett annat par skor, eftersom de ?r snygga. "- Julie Wandzilak , 25, Equinox E Tier X coach, styrketr?ning, cross-training Jag har haft samma par i ?ratal. M?nga g?nger n?r de k?nner sig snygga (som Adidas ZX 750 Womens under graviditeter), ska jag g? till aff?ren och f? ett icke-Asics-par, men de st?der aldrig mina t?r, s? jag g?r tillbaka till dessa. Jag vandrar, g?r p? en lutning, k?r, styrket?g och sparkbox med dem, vilket kr?ver bra h?l och fotledare f?r alla som vrider och v?nder. "- Maaria Mozaffar, 40, advokat f?r borgerliga r?ttigheter, vandring utomhus, l?pband , Adidas Tubular Womens styrketr?ning, kickboxing