Author Topic: s[/url] dessa har intermittent bli  (Read 160 times)

caicai2017

• Survivor
  • **
s[/url] dessa har intermittent bli
« on: November 01, 2018, 11:48:30 PM »
Paul Georges senaste signatur Nike sko, PG2, designades i takt med PlayStation och sl?pptes f?rra helgen. Sedan dess har par redan landat p? Nike Air Presto Homme s?lja marknaden f?r ?ver $ 1000. F?r de flesta sneakerheads var detta att f?rv?ntas, men spelare som ville skopa den exklusiva PlayStation-m?rkesvaran var i en chock.
PlayStation tillk?nnagav i ett pressmeddelande i januari att sneaker skulle sl?ppas p? Nike SNKRS app globalt. Som Nike slutade bekr?fta visade det sig emellertid att det Nike Air Max 90 Womens var en amerikansk enbart droppe, mycket till besvikelsen hos m?nga.
Medan utg?van gick ner som n?gon annan l?rdag f?r sneakerheads blev spelarna ?verraskad av olika faktorer. Det faktum att sneaker var endast tillg?nglig i USA, trots att den f?rsta g?ngen marknadsf?rdes som en global release, var en viktig bindpunkt. Dessutom var vissa fans Nike Air Max 270 Femme omedvetna om att det bara skulle sl?ppas via ett lotterisystem p? SNKRS-appen, medan andra var chockade ?ver de orimliga ?terf?rs?ljningspriserna.
I ett inl?gg Adidas ZX 700 Mujer skrev Eurogamers Tom Phillips: "PlayStation hade lovat att de skor som lyser upp och har en PSN Store-kod f?r ett exklusivt konsoltema, skulle vara tillg?ngliga ?ver hela v?rlden. Tyv?rr var det inte s?. "
Eurogamer Social Media Manager Paul Watson talade om missf?rst?ndet. "Jag k?pte n?gra begr?nsade upplaga av Nike nyligen och de var Nike Air Max Classic BW Womens f?rst till kvarn," sade han. "Saken ?r att de icke-sneaker-k?pande PlayStation-fansen inte skulle ha k?nt n?got av det h?r."
F?r hela historien, g? till Eurogamer h?r.
I andra sneakersnyheter avsl?jar Miami Heat och skojarkirken en luxu?s "Miami Vice" Air Jordan 1. Kontrollera det h?r. F?r att h?lla dig informerad om nya utg?vor, var noga med att Nike Air Max 90 Femme Rose f?lja Highsnobiety p? Twitter och Instagram, liksom v?r sneaker chatbot p? Facebook f?r att f? blixtsnabba uppdateringar p? sl?ppdatum, sneakers street Nike Epic React Flyknit Womens style, shoppingtips och mer. Att hitta r?tt par skor f?r tr?ning kan vara ett knepigt f?retag - inte bara ska de k?nna sig bekv?ma, men de ska se bra ut att du vill faktiskt b?ra dem (?ven om det finns n?got att s?ga f?r bekv?ma fula skor). F?r att ta reda p? vad du borde s?tta p? f?tterna pratade vi med tio olika killar, var och en med Nike Air Max 97 Womens olika tr?ningsrutiner (distansl?pare, CrossFitters, Barrys fanatiker) om de b?sta sportskor som de har hittat f?r att f? passa. (Om du letar efter en skumrulle efter tr?ning, hittade vi ocks? de b?sta.) Dessa s?ldes till mig av mina kollegor som "den mest bekv?ma skor du n?gonsin kommer att ha p? dig" och det "n?gon annan sko du l?gger p? kommer att k?nna som skr?p efter dessa. "Jag ?r mest glad att s?ga att de hade r?tt. Jag har haft en intermittent fotproblem i flera ?r, och sedan jag har b?ra Nike Air Presto Womens dessa har intermittent blivit obefintlig. Det kan l?ta grovt, och det kanske kanske dyker upp i mitt huvud f?r att jag har den vita / vita versionen, men att tr?na i dessa k?nns som att jag har tv? kvarter av gr?ddeost fastsp?nd till mina f?tter. Varje knep, lunge och steg k?nns som en present. "- Arik Nagel, 35, chefskansl?rare, kl?ttring Nike Air Vapormax Femme och styrketr?ning p?

AaronFaw

• Hero
    • ca9h1qsx
gychvv24
« Reply #1 on: November 02, 2018, 09:49:05 AM »