Author Topic: Maria Vu, Senior Creative Director Nike Wom  (Read 67 times)

yaya2017

• Mercenary
Maria Vu, Senior Creative Director Nike Wom
« on: December 20, 2018, 12:48:36 AM »
De Nike N7-collectie van dit seizoen uit 2018 is ge?nspireerd op de relatie van rapper Taboo met zijn Indiaanse erfgoed, die heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van zijn professionele stijl en die hem trots maakt op zijn culturele wortels. "Mijn oorspronkelijke stijlinvloed Nike Air Max 90 Dames was van mijn grootmoeder die me Nike Air Max 95 Femme meenam naar het traditionele dansen in Adidas Superstar Femme East LA, "zegt Taboo, die samen met professionele turnster Ashton Locklear een ambassadeur is voor de collectie van dit jaar. "Ik was be?nvloed door hoe ze hun outfits samenvoegden. Ze droegen laarzen; Ik droeg sneakers. Dus ik ben begonnen met schoenen en heb daar  mijn outfit mee uitgerust. En het groeide vanaf daar. Mijn Adidas Arkyn Womens dansstijl komt van het kijken naar ceremoni?le dans. Dat is wie ik ben. Ik vertegenwoordig wat honderden jaren geleden was begonnen. "Die traditionele inheemse Amerikaanse dansinvloed verschijnt in de nieuwe collectie door ingewikkelde beadworkpatronen en een kleurenpalet uit de natuurlijke wereld. De Nike Training Just Do It-collectie, die deze maand wordt gelanceerd, combineert de beste van Nike Training om je dit seizoen warm en Nike Air Max 90 Womens gemotiveerd te houden. Met gedurfde kleding  en metaalachtige accenten in schoeisel Nike Air Max 95 Womens helpt het assortiment je door winterworkouts te werken. Zie hieronder voor enkele geselecteerde stukken uit de collectie.

Met de juiste versnelling bestaat er niet zoiets als een "te koude dag" om te gaan hardlopen. Deze gids van kop tot teen bevat alles wat je nodig  hebt om de ergste winterelementen te bestrijden. Hoewel de  herfst idyllische hardloopomstandigheden kan bieden, kan hij ook onverwacht hard weer uitwerpen: wind, regen, slordige straatplassen. Gebruik deze gids om je mijlen uit te rusten en zet een run nooit in de wacht door de elementen. Tennisspeler Nick Kyrgios en pro skateboarder Eric Koston wegen hun favoriete teams in, die botsen in een van de meest opgebouwde rivaliteiten in de sport: Celtics vs. Lakers. Geen fan van een team? De  picks van Kyrgios en Koston zijn slechts Nike Air Max 97 Damen een voorproefje van Nike's diepe  NBA-kledingcollectie, t-shirts, sweaters, hoodies en meer aangeboden voor all league-allegianties. Om inspirerende en ge?nspireerde kleding te leveren aan jonge meisjes, hoef je niet verder te zoeken dan sportliefhebber Dear  Giana, en haar nieuwe samenwerking met Nike, hieronder.  Met Nike City Ready leveren de debuutlancering van Nike Women's Nike Air Max 97 Womens Collections, Maria Vu, Senior Creative Director Nike Women's en een volledig vrouwelijk ontwerpteam een ??balans aan van vooruitstrevende innovatie en gerichte silhouetten.

"De Nike City Ready Motion Adapt Bra is een goed voorbeeld van onze belofte", legt Vu uit. "Onze uitdaging was om onze ongelooflijke bewegingsaanpassingstechnologie te gebruiken, het mooi te maken en het echt door een transformatieve esthetische  lens te duwen zonder de prestaties in  gevaar te brengen." Dezezelfde lens wordt toegepast op een volledige collectie kleding en schoenen met 9 stuks, inclusief beha's, crews, broeken en natuurlijk schoenen. Headphones: Nike Sportswear voor de toekomst heeft een vooruitstrevende nieuwe collectie, Nike Nike Air Max 90 Mujer Sport Pack. Met dynamische afbeeldingen, textiel en Adidas Sobakov Femme silhouetten die verwijzen naar zowel erfgoeddetails als hedendaags design, vervormt de collectie de grenzen van sport om een ??nieuwe taal van creatieve zelfexpressie te leveren.