Author Topic: e schoen bekeken. "Ik wilde gewoon dat alles echt  (Read 23 times)

yaya2017

• Mercenary
e schoen bekeken. "Ik wilde gewoon dat alles echt
« on: January 04, 2019, 01:46:29 AM »
De Adidas ZX 750 Mujer Doernbecher Freestyle Collection  combineert pati?nten van een ziekenhuis in Oregon met Nike-ontwerpers. Onder de Nike Air Presto Herren sneakerheads bevindt Payton Fentress zich in goed gezelschap. De 12-jarige van Cedar Park Middle School in Oregon deelt een onderscheid met de wil van Off-White's Virgil Abloh en Jun Nike Air Presto Donne Takahashi van Undercover: Hij heeft zijn eigen Nike Zoom Fly SP ontworpen. In november werden een paar Fentress limited-edition schoenen verkocht voor $ 23.000 op een veiling. (Ze bevatten een Tiger Woods-signatuur en een op maat gemaakte Chicago Cubs-trui, maar toch, niet slecht voor een eerste poging.) Fentress werkte met Nike schoenen-, kleding- en schoenenontwerpers aan zijn Zoom Fly SP. De zes Doernbecher-schoenen  van dit jaar gaan in de uitverkoop 14 december. Nu, in zijn 15e jaar, heeft het programma bijna $ 24 miljoen Nike Air Max Fury Womens opgehaald voor het Adidas Prophere Womens ziekenhuis, stelt Nike. Andere  door een kind ontworpen Doernbecher-silhouetten zijn de Air Max 97, Air Force 1, SB Dunk Low Pro, Air Max 270 en Air Jordan XV.

Fentress Nike Air Max 97 Damen vertelde Runner's World wat er gebeurde toen hij werd uitgekozen voor de Doernbecher Freestyle van dit jaar. "Toen ik erachter kwam, was ik echt heel opgewonden," zei hij. "De ontwerpers die ik had waren erg aardig. We hadden net dit moodboard; ze namen foto's van verschillende dingen die ik in een schoen zou willen hebben. "Vijf ontwerpers en ontwikkelaars van Nike werkten met Fentress om elementen van zijn favoriete dingen over te brengen op het canvas. Fentress maakt deel uit van de Doernbecher Freestyle Collection van dit jaar, een samenwerking tussen OHSU van Nike en Portland Doernbecher Children's Hospital, waar zes Nike Air Max TN Mujer pati?nten-ontwerpers Nike Air Max 2017 Womens samenwerken met Nike-ontwerpers www.andrewjoslin.co.uk en -ontwikkelaars om sneakers Adidas Sobakov Femme te maken die de verbeeldingskracht van de pati?nten vastleggen. Als een kind dat leeft met de chronische inflammatoire darmaandoening die bekend staat als de ziekte van Crohn, is Doernbecher een constante in het leven van Fentress. Sinds zijn vierde jaar is hij om de vier tot zes weken naar het ziekenhuis gegaan om medicijninfusies te krijgen die de ontsteking kalmeren.

De zesde-nivelleermachine is een grote honkbalventilator; hij speelt shortstop in zijn lokale competitie omdat hij het leuk vindt om ballen te werpen. Fentress's vader komt uit Chicago en dus zijn de Cubs zijn favoriete team, hoewel hij een fan is van Portland Trailblazers als het gaat om basketbal. Die details zijn overal in zijn Zoom Fly SP: Het linker voetbed is bedrukt met de Sports Adidas Ultra Boost Womens Illustrated-hoes van Nike Air VaporMax Dames het Cubs Wereldkampioenschap  2016 en de jaren "2016" en "19Nike Air Pegasus 89 Damen 77" zijn gedrukt op de tong (referenties uit 1977 de Trailblazers 'laatste kampioenschap). Fentress en het ontwerpteam hebben ook de algehele esthetiek van de schoen bekeken. "Ik wilde gewoon dat alles echt kleurrijk zou zijn," zei hij. Fentress 'moeder, een hardloper, zei dat ze veel complimenten kreeg over het ontwerp van haar zoon terwijl ze haar Zoom Fly SP's aan het werk draagt. "Het is gewoon een heel goede ervaring voor hem geweest," zei ze. "Om terug te gaan naar het ziekenhuis dat hem hielp sinds de diagnose." Fentress zei dat zijn langetermijndoelen zijn om honkbal te spelen op de universiteit en uiteindelijk te spelen voor de Chicago Cubs.Payton's moeder loopt in de Zoom Fly SP's.Fentress woont een Chicago Cubs bij game.ee de volledige Nike Air VaporMax Femme Doernbecher-collectie.