Author Topic: as een stijging  (Read 73 times)

yaya2017

  • Mercenary
  • ***
  • Posts: 141
as een stijging
« on: June 27, 2018, 11:23:09 PM »
Houd je telefoon bij je rechterschoen, "lees een bericht van de app, die een afbeelding van de rode Phantom-schoen voorstelde toen de verbinding werd gemaakt. Adidas (met 41  procent tot 14,3 miljard dollar) speelde een belangrijke rol in de strijd die Nike heeft gekend in de afgelopen twee jaar, waarbij het Duitse sportkledingmerk een snelle groei zag in zowel sportieve als casual categorie?n. Andere opmerkelijke merken die de lijst  maakten: H & M, dat wederom voorbij Zara trok Nike Air Max 1 Femme voor zijn nummer 2-plek als de Spaanse snelste fashion concurrent aanzienlijk verkleinde de kloof na een blockbuster jaar; Herm├Ęs, die Nike Air Max 270 Mujer zowel Louis Vuitton als Gucci inhaalde in de luxueuze modecategorie (met Cartier als grootste winnaar, een stijging van 45 procent Nike Air Max 90 Femme tot $ 9,8 miljard); en rivaal Under Armour, die de grootste waardevermindering in de set optekende na het onvermogen om in te spelen op basketbalschoenen en andere productverticalen. "De top vier merken in kleding zijn er om te blijven," zei Brand Finance directeur Richard Nike Air Huarache Mujer Haigh. "Echter, steile concurrentie om te maximaliseren op de sportieve kleding trend, in combinatie met een grotere keuze en informatie voor de consument zou de toekomstige positie van Nike in de ranglijst kunnen bedreigen."

Hier geven de waarden van de toplabels, zoals berekend door Brand Finance voor Nike Air Max 2017 Femme zowel dit jaar als laatst (cijfers tussen haakjes geven die van 2017 weer): Adidas maakte groot nieuws in schoenen en kondigde aan Nike Air Max 2017 Hombre dat het bedrijf het merk Jordan  had overtroffen om 's werelds tweede meest te worden populaire sneakers achter Nike. Op het eerste gezicht www.annasantander.es lijkt het erop dat de strategie van het bedrijf om beroemdheden Nike Air Max 90 Mujer goed te keuren, vruchten afwerpt. Maar wees niet zo snel om de populariteit van Adidas-schoenen aan Kanye West en Kylie Jenner toe te kennen, zegt NPD Group. Het nieuws komt nadat Adidas winst boekte in het stelen van het marktaandeel van Nike door de Nike Air Presto Womens VS en China. "Adidas heeft Jordani? ingehaald als het # 2-merk in sportschoeisel in de Verenigde Staten," tweette Matt Powell, analist in de sportindustrie bij de NPD Group. "Dit is een prestatie waarvan ik nooit dacht dat ik ze in mijn leven zou zien." Het Nike Roshe Run Mujer succes van Adidas komt grotendeels op de achtergrond van zijn sterke producten, zegt Powell, en niet noodzakelijkerwijs van de beroemdheidsbevestigingen waarover het in de buurt heeft gestreefd. "De samenwerking met Kanye West heeft de perceptie van ons merk aanzienlijk Nike Air Max 90 Womens vergroot", vertelde Adidas Chief Executive Herbert Hainer in maart 2016 aan analisten. Cock vermeldt de dalende Nike Air Presto Mujer verkoop van Nike en Under Armor, samen met sterke Adidas-schoenen als redenen voor de golfstijging van het gestreepte merk. De sportschoenenverkoop van Adidas groeide meer dan de helft van de maand, zo Nike Air Huarache Femme meldde hij, en het aandeel groeide met bijna de helft, tot 13%.

Toch had Adidas niet genoeg om de bovenste schoen te verdienen. Die eer is van Nike en het is de populaire Tanjun-sneaker. Misschien volgend jaar. Adidas heeft het merk Jordan als de op een na Nike Free Run 3.0 Womens populairste sneaker in de Verenigde Staten gepasseerd, meldde het marktvolgbedrijf NPD Group maandag. "Ik heb nog nooit een merk in de sneakerindustrie zien groeien in deze snelle," NPD-sportindustrie analist Matt Powell zei. Van januari tot augustus van dit jaar had Adidas  11,3 procent van het Amerikaanse marktaandeel in dollars. Dat was een stijging ten opzichte van de 6,6 procent die het merk had in dezelfde periode vorig jaar. Nike Air Max 270 Womens Ondertussen bleef het merk Jordan hoofdzakelijk stabiel en groeide het slechts van 9,4 procent tot 9,5 procent year-to-date. De leider op de markt, Adidas ZX 750 Womens Jordan merk-eigenaar Nike , daalde van 39 procent van het marktaandeel in de eerste acht maanden van vorig jaar naar 37 procent voor de eerste acht maanden van 2017. Een teruglopende speler in de Amerikaanse schoenengame in 2015, met slechts 4 procent van de markt,  Adidas begon aan daag zijn CEO van 14 jaar uit, Herbert Hainer, op zoek naar meer stabiliteit.